凤凰网首页 手机凤凰网 新闻客户端

凤凰卫视

怀念儿时星空

呢几年,我养成咗一个习惯,每逢夜晚外出,一定会抬头傻望一阵,睇乜嘢呢?睇星星。广州市区都睇得到星星?可以,不过唔係日日都睇得到。我知道喺市区睇星星好傻好天真,但就係唔忿气,点解喺自己屋企睇星星都咁奢侈呢?

前日,有报道话,自从2009年开展蓝天观测以来,广州有八成时间都可以睇得到蓝天,即係话,平均每个月只有一个星期係睇唔到蓝天嘅。呢个数据引起一众市民嘅质疑——点解有咁高嘅蓝天出现率,我哋仲觉得市区嘅天空大多时候都係蒙查查嘅呢?而每一次蓝天出现嘅时候,好似都係台风或者暴雨啱啱过去之时。

记得二十年前,广州嘅天空又蓝又干净,每到夏天,家家户户食完晚餐都会出来透气,我同我妹就会喺天台铺一张凉席,瞓喺凉席上数星星、倾葛,嗰阵时嘅星星好多好闪好梦幻,当时点都惗唔到。二十年之后,睇星星会变成一件奢侈嘅事。话又讲返,嗰阵嘅生活水平都冇依家高,边似得依家日日惗爆头食乜嘢着乜嘢,有得食有得着就唔错了,真所谓有得必有失。如果你问我,可以选择嘅话,你宁愿过返以前嘅生活,定係选择依家?我真係答唔出,我既唔舍得放弃依家富足嘅生活,亦想呼吸以前新鲜嘅空气、欣赏美丽嘅星空。

到几时,我先至可以喺屋企嘅阳台,睇星空呢?我唔指望能睇返细个嗰阵时嘅星空,只希望广州嘅空气可以维持亚运时期嘅程度就好了。

标签:星空 蓝天出现 
3g.ifeng.com 用手机随时随地看新闻 凤凰新闻客户端 独家独到独立
 分享到:
更多
  • 社会
  • 娱乐
  • 生活
  • 探索

商讯